Akvareller

4 kommentarer
I onsdags var jag till Galleri Puckeln i Stockholm och lämnade några nya tavlor. 
 
 
 
 
 
 En perfekt dag att flyga drake
 
 
 My Cat
 
 
 Giraffen Loui
 
 
 
1 Louie:

skriven

Riktigt fina!

Svar: Tack så mycket! :-)
karingillberg.blogg.se

2 Christian:

skriven

Jag har för mig att du sålde dina verk också, har du en webshop eller så där man kan kolla? Älskar din stil!

Svar: Tack, va glad jag blir att du gillar mina tavlor!Jag har tyvärr ingen webshop, just dom här tavlorna finns på Galleri Puckeln i Stockholm.
karingillberg.blogg.se

3 Christian:

skriven

Skicka gärna ett mail när du har en hemsida eller webbutik eller hur du nu gör! Jag tror att du kan leva på det här med rätt samarbeten!

Svar: Jag har inga planer just nu på att skaffa en webbutik men om jag skaffar en så hör jag av mig.
karingillberg.blogg.se

4 Ahmed:

skriven

Gör du skissning på bilder eller?

Svar: Jag brukar skissa upp motivet med blyerts på akvarellpappret innan jag börjar måla.
karingillberg.blogg.se